vrijdag 3 oktober

3 oktober 2014 - Amsterdam, Nederland

Lieve allemaal,
Het zit er weer op, onze vakantie is weer een mooie herinnering. Terugreis ging voorspoedig, we waren een uur vroeger op Schiphol dan gepland. We hadden als een van de eerste onze koffers en voor we naar huis reden even koffie bij Starbucks gehaald. Vandaag koffers leeg, post door, geld weer ingewisseld bij GWK, wat wassen gedraaid en proberen onze foto's van ipad naar Mac te zetten.

Het was een indrukwekkende "vakantie", we hebben gezien wat we wilden zien. China is een land met een mooie afwisseling van natuur en cultuur. De Chinezen zijn luidruchtig en willen graag overal de eerste zijn, kruipen voor en gebruiken om dat te bereiken hun ellebogen! We hadden goede hotels, eten was over het algemeen smaakvol. Met onze gezondheid is het goed gegaan, op een verkoudheid voor mij na maar dat gaat nu al beter. De groep was gezellig, de reisleider een vat met kennis en humor. Ik zal nog wat foto's plaatsen en de link naar de dropbox map China 2014 werkt nu ook dus daar staan ook wat foto's.

groetjes en tot een volgende keer :)