Woensdag 1 oktober

1 oktober 2014 - Chengdu, China

Zo dit was de laatste dag! Morgen mogen we uitslapen, vertrek naar het vliegveld om 10.45 uur.

Vandaag was een toppertje!! Om half 9 waren we bij de panda's en hoewel niet helemaal alleen waren de ellebogen niet nodig :). De foto's spreken voor zich..... Na de panda's geluncht en naar een zijdemuseum, een staatsbedrijf dus dit was een verplicht nummer waar onze Eric niet aan kon ontkomen. Aangezien de groep moe was (en sommige daardoor met lange tenen en gezichten liepen) zijn we daarna bij een theehuis gaan zitten, groot terras waar de Chinezen samenkomen om te kaarten, muziek te maken, mahjong te spelen en luidkeels de praten met elkaar. Was leuk maar door alle kakefonie aan stemmen niet echt ontspannend. Terug naar het hotel, gedoucht, weer gegeten en nu zijn de koffers bijna ingepakt en gaan we zo slapen.

Morgen zijn we (nl tijd 18.45 uur) weer thuis, een hoofd vol indrukken en een ervaring rijker! Dit is dus het 1 na laatste verhaal, bedankt dat jullie met ons mee wilde reizen.

groetjes Henriëtte

1. Laura:
    1 oktober 2014
    Heerlijk dat jullie zoveel indrukken hebben op gedaan, wij wachten het fotoboek af.
    Goede terugreis.
  2. Ien en Emile Rutten:
    1 oktober 2014
    Een rustige vlucht en morgen gezond weer in Almere. We hebben genoten van al jullie avonturen en zijn erg benieuwd naar de foto's.
  3. Eric:
    1 oktober 2014
    fijn dat alles goed is gegaan nog veel plezier op jullie laatste avond
  4. Megan:
    1 oktober 2014
    Ik hoop dat jullie een top tijd heben gehad met weer veel nieuwe en mooie herinneringen. Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen en foto's. Geniet van jullie laatste avond en alvast een fijne vlucht terug
  5. Rene:
    1 oktober 2014
    Echt te gek sta op jullie te wachten en een veilige vlucht
  6. Malkita:
    1 oktober 2014
    fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Safe trip home and see you soon!
  7. Veerle:
    2 oktober 2014
    Het is echt wel de moeite geweest en je zal er nog heel veel kunnen over vertellen.
    Veilige terugreis en tot gauw!