Maandag 22 september

22 september 2014 - Kunming, China

Gisteren aangekomen in Kunming, een vliegreis van bijna 2 uur. Meteen naar de Westelijke Heuvels gereden. Stoeltjeslift omhoog en naar beneden lopen, andere mogelijkheid was met de stoeltjeslift ook weer naar beneden, dat hebben wij dus gedaan. Alweer eten en daarna naar hotel. Vanmorgen om 9 uur op weg naar het Stenen Woud, erg indrukwekkend, prachtig weer hadden we erbij. Daarna naar een tempel hier in Kunming en terug naar het hotel.

Even samen op pad en gegeten bij MacDonald :), straks duiken we ons bed in want morgen gaat om 6 uur de wekker. Een busrit van 5 uur voor de boeg naar Dali dus vroeg weg. Morgen even een snipper middag aanvragen dan ga ik foto's plaatsen.

Groetjes en liefs

1. Jantine stoelman:
    22 september 2014
    Wat een geweldige reis maken jullie! Leuk om je verhalen te lezen.
    Wijzelf maken altijd een onderscheid tussen een reis en vakantie: reis is vaak een rondreis waar wij veel zien en veel onderweg bent; in een vakantie doen wij niets en rusten goed uit.
  2. Eric:
    22 september 2014
    Wel erg indrukwekend lijkt me en mooi veel plezier nog groeten van ons xx
  3. Laura:
    22 september 2014
    Heerlijk om een beetje mee te genieten. Veel plezier nog.
  4. Rene:
    22 september 2014
    Geweldig blijven genieten van de cultuur daar
  5. Megan:
    Super ! Geniet ervan. Ben heel benieuwd naar alle foto's
  6. Veerle:
    23 september 2014
    Wat een bezienswaardigheden!
    Ik kijk al uit naar de foto's!
  7. Geke:
    23 september 2014
    Ben erg benieuwd naar het stenen woud ..Schitterend jullie reis Je huis word goed verzorgd .Elke dag doet je buurvrouw de gordijnen open en dicht .Groet .Geke
  8. Malkita:
    24 september 2014
    Mooi mooi mooi! Super reis maken jullie!
  9. Annie:
    25 september 2014
    Leuk om jullie verslagen te mogen lezen.
    Veel plezier nog.