Woensdag 4 september 2013

4 september 2013 - Grand Teton National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Hello everybody, we hadden een paar dagen geen (gratis) internet..afzien :)

ik had jullie achtergelaten bij Buffalo Bill, ofwel Mister Cody. Wij zijn doorgereden naar Yellowstone National Park...een prachtig park met heeeel veel (sorry Ien :)) bizons, bergen, prairie's, geisers (alles uitstekend beschreven en uitgelegd op borden langs de kant) en naaldbomen. Waar het park met name om bekend staat zijn de geisers, heet water bronnen en mudholes. Ook hebben we mooie watervallen gezien. Flinke bui regen gehad dus nu weten we waarom alles zo groen is. Hoop dat de foto's een beetje laten zien hoe mooi het is. Vanmorgen van Yellowstone vertrokken naar Grant Teton NP, hier nog geen Wildlife gezien maar hele mooie vergezichten. Het wordt eentonig maar its really awesome!! Nu zitten we even lekker op de veranda van de Tetogwee Mountain Lodge, de 2e was zit in de droger en Yeah internet is gratis :) Vanavond even uitpluizen hoe we morgen naar Salt Lake City moeten rijden, is weer een behoorlijk eind dus bijtijds weg hier. 

Greetingz and hugs

Foto’s