26 augustus 2013

26 augustus 2013 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

Wat zijn die Rocky Mountains machtig!! Van Denver onderweg naar Estes Park hebben we al heel veel bomen en bergen gezien! Ik had gelezen dat in Estes Park, wat een leuk dorpje is, de Areal Tramway is. Bij het Visitor Centre de weg gevraagd en naar boven gezoefd......mooie vergezichten.

De chipmunks, eekhoornachtige knaagdiertjes, waren in grote getallen aanwezig. Ze wilden vriendjes zijn zolang je pinda's bij je had, zo niet bye...

Het weer is prachtig, veel zon en lekker warm. 

5 Reacties

  1. Joalnda:
    27 augustus 2013
    Geniet ervan!!!
  2. Anita en André:
    27 augustus 2013
    wat een lief munky tje, hou je nog brood over voor Joop?
    super die vergezichten als je uit Nederland komt nietwaar!
    veel plezier, groetjes
    A&A
  3. Rika:
    27 augustus 2013
    Hoi Hoi,

    Wat leuk zo'n reisblog, ik wens jullie heel veel plezier. xxx
  4. H. van Kampenhout:
    28 augustus 2013
    Wat een ervaring om daar te kunnen rijden. Geniet er maar goed van. Fijne reis verder.
  5. Anita:
    29 augustus 2013
    Super dat jullie zo genieten!!