26 augustus 2013
26 augustus 2013 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten
Wat zijn die Rocky Mountains machtig!! Van Denver onderweg naar Estes Park hebben we al heel veel bomen en bergen gezien! Ik had gelezen dat in Estes Park, wat een leuk dorpje is, de Areal Tramway is. Bij het Visitor Centre de weg gevraagd en naar boven gezoefd......mooie vergezichten.
De chipmunks, eekhoornachtige knaagdiertjes, waren in grote getallen aanwezig. Ze wilden vriendjes zijn zolang je pinda's bij je had, zo niet bye...
Het weer is prachtig, veel zon en lekker warm.

super die vergezichten als je uit Nederland komt nietwaar!
veel plezier, groetjes
A&A
Wat leuk zo'n reisblog, ik wens jullie heel veel plezier. xxx