28 augustus 2013

28 augustus 2013 - Deadwood, South Dakota, Verenigde Staten

Gisteren zijn we door het Rocky Mountains National Park gereden, die voorlopers van van de week waren een voorproefje! Met geen pen te beschrijven!! Op het hoogste punt zagen we een kudde Elk (een soort hert) maar erg ver weg. Iets verder op de weg terug naar beneden een groepje van 4. Bijna beneden gingen we naar Beaver Pond...geen bevers maar wel een grote kudde Elk, we hoorden de man burlen, en toen kwam de hele kudde door het bos het wetland inlopen. Eten, drinken en spelen in het water. Zie foto's hoe dichtbij ze waren :)

Vandaag een erg lange rit, 540 km. Om 9 uit vertrokken en om 15.00 uur kwamen we aan. Hier verblijven we 3 nachten, 2 hele dagen om de omgeving te bekijken. Morgen staat Mount Rushmore (de koppen van 4 oud-presidenten uit de berg gehouwen) en Custer State Park, waar een kudde van 1300 bizons rond loopt.

Tot zover dit keer bye

1. Anita:
    29 augustus 2013
    Wow wat een mooie ervaring zeg,
    en wat een prachtige foto's heerlijk om zo mee te kunnen genieten.
    Wel een redelijke rit om even vol te houden, maar dan heb je ook wel weer iets prachtigs om mee te maken.

Liefs, Anita.
  2. S.Nappie:
    Hey hoi,
    Geweldig die ervaringen!!
    Een rit van 540 km is toch redelijk goed te doen. In ieder geval voor Amerikaanse begrippen.
    Groet en veel reisplezier

Berry
  3. Jess:
    29 augustus 2013
    GAAF!!!! Wat een prachtige foto's heeft ome Jopie weer gemaakt... (er van uitgaande dat hij ze heeft geschoten ;)). Liefs
  4. S.Nappie:
    29 augustus 2013
    Wat vind je mooier, Australie of waar je nu bent?
  5. Ien en Emile Rutten:
    29 augustus 2013
    Wat een grote herten zijn dat he. Weet niet meer of jullie naar de Grand Canyon gaan, daar lopen ze op 5 meter langs je. Joop mooie foto's. Lekker relaxet rijden daar, maar wel een beetje ver op 1 dag. Ben benieuwd naar jullie volgende verslag. Liefs Ien ( en Emile)
  6. Henriëtte:
    30 augustus 2013
    Is inderdaad goed te doen die 540 km. Om en om rijden, voldoende drinken mee en dan ben je er zo :)
    Jes, heel even een correctie...deze foto's zijn door ondergetekende gemaakt :) Nee Ien Grand Canyon komen we niet deze keer.
    Meneer SNappie, geen idee!! Allebei mooi op hun eigen manier.

Groetjes Henriëtte
  7. Daniëlle Galenkamp:
    30 augustus 2013
    Wauw, dat ziet er gaaf uit!!!