Maandag 15 september, 19.45 uur
15 september 2014 - Beijing, China
Hallo allemaal, als ik dit type is het 19.45 uur en dat is 6 uur later dan bij jullie. Prima vlucht gehad, jammer genoeg niet geslapen. We hebben net heerlijk gegeten, kennis gemaakt met de groep en de melding gekregen dat we morgen om half 7 een wake up call krijgen.... Morgen om 8 uur vertrekken we voor onze 1e echte dag vol bijzondere plekken, op het programma staan het Plein van de Hemelse Vrede, Verboden Stad en na de lunch het Zomerpaleis. Morgenavond staat er ook iets op het programma maar dat ben ik even kwijt. Komt morgen wel :) Het weer is hier heerlijk, hopelijk blijft dat nog even.
Rest mij jullie te groeten en tot schrijfs!

Fijn dat jullie er zijn. Niet slapen kunnen wij ons voorstellen. Probeer maar wat in te halen. Maar niet teveel want het programma zal best druk zijn. Wij verheugen ons op jullie volgende blog.
ps. Wij hebben ook chinees gegeten! ;-)
Ik wou dat ik erbij kon zijn...maar daar kan ik alleen van dromen.
En op die manier is het fijn om mee te genieten.
xxx