Maandag 15 september, 19.45 uur

15 september 2014 - Beijing, China

Hallo allemaal, als ik dit type is het 19.45 uur en dat is 6 uur later dan bij jullie. Prima vlucht gehad,  jammer genoeg niet geslapen. We hebben net heerlijk gegeten, kennis gemaakt met de groep en de melding gekregen dat we morgen om half 7 een wake up call krijgen....  Morgen om 8 uur vertrekken we voor onze 1e echte dag vol bijzondere plekken, op het programma staan het Plein van de Hemelse Vrede, Verboden Stad en na de lunch het Zomerpaleis. Morgenavond staat er ook iets op het programma maar dat ben ik even kwijt. Komt morgen wel :) Het weer is hier heerlijk, hopelijk blijft dat nog even. 

Rest mij jullie te groeten en tot schrijfs!

10 Reacties

  1. Gea Uffen:
    15 september 2014
    Super!! Daar ben je dan... in een geweldige wereld met heel veel leuke dingen... ga genieten en ik geniet mee.
  2. Daniëlle Galenkamp:
    15 september 2014
    Nou, dat klinkt allemaal goed! Heel veel plezier!!!
  3. Ien en Emile Rutten:
    15 september 2014
    Hello chinezen!!!
    Fijn dat jullie er zijn. Niet slapen kunnen wij ons voorstellen. Probeer maar wat in te halen. Maar niet teveel want het programma zal best druk zijn. Wij verheugen ons op jullie volgende blog.
  4. Rene:
    15 september 2014
    Geniet ervan he geef je ogen de kost.
  5. Anita en André:
    15 september 2014
    met wat spleetogen v.d. reis vallen jullie niet op hoor! fijn dat het aangenaam weer is en je al nu al het plein betreden hebt. Vroeg op morgen gaat wel voor jullie toch! geniet ze verder, greetz A&A
  6. Joop en Julia:
    15 september 2014
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad! En lees dat jullie direct op pad zijn! Leuk! Wij gaan jullie volgen Veel plezier!
    ps. Wij hebben ook chinees gegeten! ;-)
  7. Malkita:
    15 september 2014
    Hoi globetrotters, wij hopen dat jullie net zo zullen genieten als dat wij henben gedaan! Liefs van ons
  8. Veerle:
    16 september 2014
    Geniet van al die mooie dingen!
    Ik wou dat ik erbij kon zijn...maar daar kan ik alleen van dromen.
    En op die manier is het fijn om mee te genieten.
    xxx
  9. Joalnda:
    16 september 2014
    Tja dat vroege opstaan ... Het isnet naar je werk gaan maar dan toch anders
  10. S.Nappie:
    16 september 2014
    Leuk om dit allemaal weer eens te lezen! Veel plezier daar!